Overslaan en naar de inhoud gaan

DE investeert in marketing

De nieuwe topman van Douwe Egberts, Michiel Herkemij, wil van DE weer een winnaar maken. Hij beschouwt innovatie en omzetgroei als zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het Financieele Dagblad heeft Herkemij aangegeven meer geld vrij te willen maken voor marketing. DE gaat daar ongeveer 9 procent van de omzet aan uitgeven, in plaats van de huidige 4 procent. Dat is volgens Herkemij te weinig voor een bedrijf dat tot de drie grootste consumentenmerken in Nederland. Ook voor innovatie is het volgens hem hoog tijd, want daar is sinds 2001 geen sprake meer van geweest binnen het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Herkemij wil bovendien binnen een jaar een Douwe Egberts-publiekscentrum kunnen openen in Amsterdam, vergelijkbaar met de Heineken Experience. Douwe Egberts wordt onder de nieuwe naam DE Master Blenders 1753 op 9 juli officieel genoteerd aan de Amsterdamse beurs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in