Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingwetenschapsprijs voor Osinga

Dr. Ernst Osinga heeft voor zijn proefschrift Pharmaceutical marketing: its effect on drug sales and beyond de Marketingwetenschapsprijs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury noemt 'het wetenschappelijk niveau en de praktische toepasbaarheid van Osinga's proefschrift hoog'. In Pharmaceutical marketing: its effect on drug sales and beyond geeft Osinga inzicht in permanente en tijdelijke effecten van marketinginspanningen in de farmaceutische industrie. Niet alleen farmaceutische, maar ook andere bedrijven die aan productmarketing doen, kunnen hier hun voordeel mee doen.
Osinga promoveerde in 2011 cum laude aan de Rijksuniversiteit Groningen.

related partner content for mobile comes here

De jury van de Marketing Wetenschapsprijs 2012 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School en voorzitter Platform Innovatie in Marketing (PIM ). De prijs is een initiatief van Bearing Point en Het Platform Innovatie in Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in