Verzekeraars reageren te traag op klanten


Dat meldt De Telegraaf. De verzekeraars voldoen daarmee niet aan hun eigen beloften over de snelheid waarmee ze consumenten helpen met een aanvraag van een verzekering, de behandeling van een klacht of een eenvoudige vraag om informatie. De stichting hield een toetsing onder de eerste 24 verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.
Directeur Ron van Kesteren: 'Als de verzekeraars zich niet herstellen, dan verliezen ze ons keurmerk. Van de eerste lichting van verzekeraars met een keurmerk moeten nu 13 op herkansing.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Stichting toetsing verzekeraars probeert sinds 2010 de verzekeringsbranche aan een betere naam te helpen. Vandaag publiceert hij de bevindingen over 2011.
Bron: De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid