PayPal trekt in Amerika verder de offline wereld in


Na Home Depot starten nu Abercrombie & Fitch, Advance Auto Parts, Aeropostale, American Eagle Outfitters, Barnes & Noble, Foot Locker, Guitar Center, Jamba Juice, JC Penney, Jos A. Bank Clothiers, Nine West, Office Depot, Rooms To Go, Tiger Direct en Toys 'R' Us met offline betalen via PayPal.
Twee maanden eerder introduceerde PayPal, Here, een mobiele kassa. Met de offline betaalmogelijkheden van PayPal hoeven winkeliers niet hun bestaande betalingsystemen te vervangen, geen NFC te installeren of een complexe upgrade uit te voeren om hun klanten een nieuwe manier van betalen te bieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEelco van Wijk, algemeen directeur PayPal Nederland: ‘De grenzen tussen de 'offline' en 'online' commercie zijn verdwenen. Er is geen sprake meer van e-commerce of m-commerce. Het doen van aankopen vindt nu overal plaats, op elk moment van de dag en op elke manier. De consument is daarbij de beslissende factor. Ook in Nederland zien we een grote verschuiving van desktop naar mobiel. Partijen als Hunkemöller en Thuisbezorgd.nl spelen daar slim op in.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid