Daar is ie weer: de 500
Fiat is weer helemaal in. Na jaren van malheur is het merk er qua imago weer aardig bovenop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De wederopstanding van de Fiat 500, begin deze zomer, heeft daar flink aan bijgedragen. De lancering van de cinquecento ging gepaard met een megalomane show, waarvoor Fiat 4000 autodealers, 1000 journalisten en 100 financieel analisten invloog uit 67 landen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kosten noch moeite werden gespaard. Autogoeroes vragen zich intussen af of Fiat met een prijskaartje van tussen de 10.500 en 14.500 euro niet te veel vraagt voor het hippe maar nog steeds erg kleine autootje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: The Economist
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid