Albert Heijn herontdekt de krant
De supermarkt heeft daartoe een overeenkomst van een jaar gesloten met PCM, uitgever van onder meer de Volkskrant, Trouw, NRC Handelsbladen en NRC.Next. Sinds vorige maand verschenen er al wekelijkse advertenties op dinsdag in deze kranten.
De nieuwe deal maakt weer deel uit van een bredere overeenkomst tussen PCM en KPN, die samen het gratis dagblad Dag uitgeven. Albert Heijn adverteert daar dagelijks in.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe supermarktketen stapte een paar jaar geleden uit de krant om meer budget te kunnen vrijmaken voor de eigen bonusfolders, sponsored magazine Allerhande en televisiereclame. Maar volgens PCM wil AH de krant weer inzetten om meer in te kunnen haken op de actualiteit.
Albert Heijn was in 2006 met een advertentiebudget van 45 miljoen euro de grootste adverteerder onder Nederlandse retailers. Daarvan ging echter maar iets meer dan twee miljoen naar de kranten. Met 28 miljoen euro spendeerde Lidl het meeste geld bij de kranten.
Bron: Distrifood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid