UGC-experiment The Coke Show mislukt
Coca Cola is het zoveelste merk dat zijn vingers brand aan sociaal netwerken en user-generated content. Het experiment The Coke Show was…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Coca Cola is het zoveelste merk dat zijn vingers brand aan sociaal netwerken en user-generated content. Het experiment The Coke Show was ontwikkeld door AKQA.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Na het virale succes van de Diet Coke+Menthos fonteinen kwam Coca Cola met veel tegenzin met een eigen site voor UGC. The Coke Show werd op blogs meteen neergesabeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBijgaande foto heeft niets met Coca Cola te maken. Chuck Barris was de presentator van de oorspronkelijke "Coke Show" - "it's about time we had substance on this show".
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid