Reputatie management: Search can save the day and your brand


Interessant artikel op DM news over Reputation Management. Dit laatste onderwerp komt de laatste tijd steeds meer ter sprake. We zijn hier al een aantal jaren druk doende mee en dit was voor ons ook een van de redenen om Clipit op te richten.
Terug naar het artikel; nieuws verspreidt zich online sneller dan een gemiddelde marketeer kan bijhouden. Tijdens een food recall actie in Amerika, maakte Pedigree slim gebruik van Search om de dierenliefhebbers te informeren dat haar dierenvoer oké was. Door op het veel gebruikte woord 'dog food recall' in in Google te adverteren met de tekst: '100 percent safe. Not part of recall', werden de callcenters ontlast en kreeg Pedigree een positieve merkstimulans in een moeilijkere tijd voor de dierenvoer industrie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens iProspect, het bedrijf dat in Amerika de actie uitvoerde voor Pedigree, is de Paid search een erg effectieve tool voor Reputation management en crisis control vanwege de snelheid en flexibiliteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid