Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Branson jury-voorzitter Picnic Green Challenge

Richard Branson (De Virgin Group) is voorzitter van de jury van de Picnic Green Challenge, een internationale, creatieve competitie van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Richard Branson (De Virgin Group) is voorzitter van de jury van de , een internationale, creatieve competitie van de Nationale Postcode Loterij en crossmedia-event Picnic.

related partner content for mobile comes here

De Picnic Green Challenge wil creatieve en innovatieve geesten uitdagen om een concrete bijdrage te leveren aan het terugdringen van klimaatveranderingen.

Iedereen met een goed idee voor een product/dienst, dat het broeikaseffect op een consumentvriendelijke wijze kan terugdringen én bijdraagt aan een duurzame levensstijl, kan deelnemen. Alle inzendingen moeten worden onderbouwd met een concreet plan om het idee binnen twee jaar op de markt te brengen.

De inschrijvingstermijn sluit op 30 augustus 2007. Uit de inzendingen maakt een prejury een voorselectie van drie tot vijf finalisten. Deze genomineerden presenteren hun idee op 29 september tijdens Picnic '07 aan de jury.

Andere juryleden zijn Avery Baker (executive vice president Tommy Hilfiger), Steve Howard (ceo The Climate Group), Peter ter Kulve (senior vice president Unilever Ice Cream), John Thackara (directeur Doors of Perception), Liesbeth van Tongeren (algemeen directeur Greenpeace Nederland) en Eckart Wintzen (oprichter Ex'tent Green Venture Capital).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in