Communicatie Poll: Voedingscentrum boekje te buiten?
De campagne ‘Van varken tot karbonade’ moet de consument inzicht geven in de herkomst en productie van kip en varken, en daarmee ook in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onze poll van de vorige week ging over de Hema, die verklaarde dat zij juridische stappen wilde nemen tegen Mediamatic, initiatiefnemer van kunstproject El Hema.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De overgrote meerderheid van de stemmers (71%) was het met het dreigement oneens: ‘Hema zou dit kunst-project juist moeten omarmen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen klein deel van de stemmers (14%) kon zich wel in de reactie van de Hema vinden: ‘Een dergelijk project schaadt de reputatie van het warenhuis.’
‘De juridische weg is wel een noodgreep, start liever een pr-tegenoffensief,’ vindt de rest (14%). Overigens trok de Hema haar dreigement snel weer in en werkt zij nu met Mediamatic samen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid