Overslaan en naar de inhoud gaan

Gunst, imago en realiteit zijn niet altijd hetzelfde

Karel Winkelaar schrijft vandaag naar aanleiding van de rol van de Rabobank in de Tour 2007 in het Financieele Dagblad dat het imago van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

schrijft vandaag naar aanleiding van de rol van de Rabobank in de Tour 2007 in het dat het imago van een organisatie vaak niets van doen heeft met de daden van diezelfde organisatie. Dat wisten we natuurlijk al. Maar vervolgens zegt hij niet wanneer het gevaar oplevert.

related partner content for mobile comes here

Ron van der Jagt heeft het in mijn ogen perfect opgeschreven in zijn handzame boekje . Als het imago van een organisatie uitstijgt boven de werkelijke situatie, dan beweegt die organisatie zich op gevaarlijk ijs. De meest terechte vraag op dit moment is natuurlijk: beweegt Rabobank zich op gevaarlijk ijs? Het lijkt van niet. Behalve als er nog eens iets uitkomt, waar we nu nog geen idee van hebben. No worries, dat soort signalen zijn er nog niet.

Helaas niet van dit alles in Winkelaars ingezonden stuk. Hij constateert alleen dat er wel eens sprake is van verschil. Ja, die kennen we.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in