YouTube kiest reclamesysteem
Google introduceerde vandaag eindelijk een reclamesysteem op YouTube. Zoals verwacht mijdt Google de preroll spot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Google introduceerde vandaag eindelijk een reclamesysteem op YouTube. Zoals verwacht mijdt Google de preroll spot.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Google praatte het afgelopen jaar met een hele serie gretige startups en pikte de beste ideeen eruit. Letterlijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVideos op YouTube krijgen transparante flash-advertenties van 10 seconden aan de onderkant van het scherm. VideoEgg en ScanScout hadden vergelijkbare reclamevormen ontwikkeld.
De advertenties blijven beperkt tot videos van professionele contentleveranciers waar Google de inkomsten mee gaat delen. User-generated videos zijn te riskant voor adverteerders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid