Credits tevreden over start Joie de Vivre
Het eerste nummer van Joie de Vivre heeft het met een totaal betaalde kernoplage van 51.538 exemplaren volgens uitgeverij Credits Media…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Credits is daarmee aangetoond dat er nog ruimte bestaat voor een nieuw tijdschrift in het segment van gevestigde titels als Living en Seasons. Uitgever Eugen van de Pas: ´We zijn geslaagd in onze opzet: een herkenbaar tijdschrift maken rondom begrippen als echtheid, warmte, toegankelijkheid en bereikbaarheid. Kennelijk weten we werkelijk vrouwen te bereiken die op zoek zijn naar een goede invulling van hun leven, zonder dat ze daarvoor veel tijd en geld kwijt zijn.´
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit jaar komt Credits Media met nog twee nummers uit. De tweemaandelijkse verschijningsfrequentie in 2004 blijft ongewijzigd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid