Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatieprofessionals hebben vertrouwen in hun loopbaan

Afgelopen 9 oktober vond voor de tweede maal het congres ‘De Wereld van de Communicatie’ plaats, waar OnlyHuman als hoofdsponsor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een breed scala aan communicatieprofessionals kwam op het uitgebreide programma af waarin sprekers het thema ‘vertrouwen’ vanuit verschillende invalshoeken benaderden. Centraal in het programma stond de vraag wat vertrouwen nu eigenlijk is en hoe de communicatiespecialist dit vertrouwen kan winnen, herstellen, vergroten, creëren en managen. Voor je organisatie, maar ook voor je eigen rol en positie als communicatieadviseur.

related partner content for mobile comes here

In de stand van OnlyHuman spraken wij hierover met verscheidene communicatieprofessionals. De meesten hebben op dit moment volop vertrouwen in hun vak en in hun loopbaan. Een belangrijke boodschap voor hen tijdens het congres was: “De toekomst is aan hen die in staat zijn om verschillen te overbruggen en samen te werken met mensen die verschillend denken.” Een boodschap waar OnlyHuman zich graag bij aansluit. Wij weten immers als bureau voor werving & selectie en interim management als geen ander dat alles draait om (vertrouwen in) interpersoonlijke relaties.

Vertrouwen, of de zogenaamde V-factor is een lastig te vatten en bijna ongrijpbaar begrip; je weet eigenlijk pas wat het is, als het er niet is. En dat merken de vele organisaties die nu in een ‘vrije val’ zitten maar al te goed.

OnlyHuman Recruiting & Consulting
Iris Wingbermühle
Managing Partner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in