
Vervelend voor C&A, dat er direct op werd aangesproken, vervelend voor Tijdschrift voor Marketing, dat zich inspant een betrouwbaar merk te zijn, en vervelend voor mij ? want ook een journalist wil graag een betrouwbaar merk zijn.
Concreet: in het stukje wordt gesproken over een groei naar 272 winkels. Woordvoerder en COO Edwin Fafié laat weten dat het in feite gaat om een groei naar zo'n 150 ? 160 filialen (nu zijn het er 125).
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensTen tweede zegt Fafié dat er momenteel geen plannen zijn voor een eigen online kanaal; er loopt een meerjarig contract met Wehkamp.
Een en ander berust op misverstand en is onvoldoende gecheckt, waarvoor welgemeend excuus.
Naschrift: het aantal van 272 winkels dook eerder op in een artikel op
Elsevier Retail
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee