Overslaan en naar de inhoud gaan

Gelukkig hebben we de foto's nog

Na het ochtendnieuws was ik eerst van plan iets te schrijven over de flater (?) van Fortis topman Filip Dierckx, die iets te duidelijk met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na het ochtendnieuws was ik eerst van plan iets te schrijven over , die iets te duidelijk met de scenario's over de toekomst van het bedrijf naar het overleg in de Wetstraat in Brussel beende. Maar de krant doorbladerend kwam ik nog een andere foto tegen, die vraagtekens opwierp. Een eenvoudige portretfoto, waar het toch fout is gegaan.

related partner content for mobile comes here

Waar de flater van Filip was nog rechtgespind gaat worden als 'onderhandelingsstrategie', vraag ik me werkelijk af wat er mis is gegaan bij de foto van Diederik van Wassenaer, directeur Grote bedrijven bij ING Wholesale. Een verkapte reclame-uiting voor ING-dochter RVS? Of een voorbeeld van "Ik wil de tekst nog lezen voordat het in de krant gaat" (en vervolgens de foto vergeten?). De foto is van Peter Boer en is geplaatst bij een artikel in het FD van vandaag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in