Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek naar de rol van kranten op de arbeidsmarkt

Intelligence Group komt met een grootschalig onderzoek naar de rol van gratis en betaalde dagbladen op de arbeidsmarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De onderzoeker ziet in een aantal ontwikkelingen op de dagbladenmarkt aanleiding dit onderzoek te doen. Als voorbeeld wordt de opkomst van gratis kranten als medium voor personeelsadvertenties genoemd. 'Dagbladen veranderen aan de lopende band van kleur, formaat en lay-out. Door al deze ontwikkelingen is de transparantie voor adverteerders afgenomen. Wanneer kies je voor Metro en wanneer voor De Pers? Cijfers ontbreken en adverteerders werken op basis van "trial & error", aldus Intelligence Group.

related partner content for mobile comes here

De onderzoeksresultaten moeten werkgevers inzicht geven in het effectief benutten van dagbladen voor personeelswerving. Het onderzoek bestaat uit een grootschalig kwantitatief onderzoek en een aantal focus groups onder dagbladlezers. De eerste resultaten van het onderzoek, dat in samenwerking met de uitgevers van gratis en betaalde kranten wordt gehouden, worden verwacht over drie maanden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in