Microsoft gaat door zonder Seinfeld


Nadat Microsoft heeft besloten de samenwerking te beëindigen met Jerry Seinfeld, ten behoeve van de Windows Vista campagne (waar hij toch nog een lousy 10 miljoen dollar mee opstreek), gooit Microsoft het weer over een andere boeg met een parodiecampagne, gebaseerd op de welbekende Mac/PC filmpjes. Een verschil is dat Microsoft met door middel van korte beelden van verschillende personen laat zien, binnen welke disciplines de computer tegenwoordig wordt gebruikt.
Vanuit een subjectief standpunt waren de De Gates/Seindfeld clips geestig, leuk om naar te kijken en waren goed te consumeren. Microsoft had dit duo als een soort 'ijk duo' neer kunnen zetten; een vast duo, die de wijde wereld in trekt om Vista te promoten: de Geer & Goor van de toenmalige Tien, de Katja en Bridget van BNN, de Freek-Willem en Sjaak van de Gamma.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet onderstaand filmpje gooit Microsoft het weer eens op de boeg van productpromotie op een weliswaar humoristische wijze.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid