Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft gaat door zonder Seinfeld

Nadat Microsoft heeft besloten de samenwerking te beëindigen met Jerry Seinfeld, ten behoeve van de Windows Vista campagne (waar hij toch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nadat Microsoft heeft besloten de met Jerry Seinfeld, ten behoeve van de Windows Vista campagne (waar hij toch nog een lousy 10 miljoen dollar mee opstreek), gooit Microsoft het weer over een andere boeg met een parodiecampagne, gebaseerd op de welbekende . Een verschil is dat Microsoft met door middel van korte beelden van verschillende personen laat zien, binnen welke disciplines de computer tegenwoordig wordt gebruikt.

related partner content for mobile comes here

Vanuit een subjectief standpunt waren de De Gates/Seindfeld clips geestig, leuk om naar te kijken en waren goed te consumeren. Microsoft had dit duo als een soort 'ijk duo' neer kunnen zetten; een vast duo, die de wijde wereld in trekt om Vista te promoten: de Geer & Goor van de toenmalige Tien, de Katja en Bridget van BNN, de Freek-Willem en Sjaak van de Gamma.

Met onderstaand filmpje gooit Microsoft het weer eens op de boeg van productpromotie op een weliswaar humoristische wijze.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in