Overslaan en naar de inhoud gaan

Evelien Hölsken naar Stop Kindermisbruik

Evelien Hölsken is aangesteld als directeur Marketing en Communicatie bij stichting Stop Kindermisbruik.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hölsken (38) wordt bij de stichting verantwoordelijk voor het werven van fondsen, het geven van voorlichting en het organiseren van lobby-activiteiten. Daarnaast geeft zij samen met het externe communicatiebureau het marketing- en communicatiebeleid vorm.

related partner content for mobile comes here

Hölsken is onder meer vijf jaar bij Plan Nederland als fondsenwerver en projectcoördinator Azië werkzaam geweest. Ook was zij directeur van de stichting Return and Progress. Daarnaast houdt zij zich actief bezig met sociaal verantwoord ondernemen via haar eigen bedrijf Zippa Design.

Stop Kindermisbruik voert strijd tegen kindermisbruik in ontwikkelingslanden. De stichting streeft een wereld na waarin kinderen niet langer slachtoffer zijn of worden van misbruik, in de breedste zin van het woord. Dit bereikt de stichting door projecten te ondersteunen die worden uitgevoerd door lokale partnerorganisaties over de hele wereld.

Initiatiefnemers van de stichting zijn Yolanthe Cabau van Kasbergen (tevens ambassadrice) en Arjan Erkel. Zij worden bijgestaan door Roelof van Laar, directeur Beleid en Projecten, en Evelien Hölsken, directeur Marketing en Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in