
De nieuwe positionering is ontwikkeld door Lemz. Nederlanders willen graag de sleur doorbreken maar weten niet hoe. Driekwart van de Nederlanders wil vaker verrast worden. Toch hebben de meesten geen idee wat ze dan anders zouden willen doen, zelfs al zouden ze de loterij winnen, zo blijkt uit onderzoek. Daar speelt Krasloten op in.
Krasloten komt met een nieuw lot, de Gouden 7, waarmee krassers niet alleen kans maken op de hoogste krashoofdprijs ooit (777.777 euro), maar ook verzeild kunnen raken in situaties die hun leven, voor even, compleet op z'n kop zetten. Krasloten, wie durft.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe crossmediale campagne bestaat uit een commercial, outdoor, actiesite, non-spot, instore activatie, online advertising en PR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee