Nieuwe Krasloten-positionering 'onvoorstelbaar onvoorspelbaar'


De nieuwe positionering is ontwikkeld door Lemz. Nederlanders willen graag de sleur doorbreken maar weten niet hoe. Driekwart van de Nederlanders wil vaker verrast worden. Toch hebben de meesten geen idee wat ze dan anders zouden willen doen, zelfs al zouden ze de loterij winnen, zo blijkt uit onderzoek. Daar speelt Krasloten op in.
Krasloten komt met een nieuw lot, de Gouden 7, waarmee krassers niet alleen kans maken op de hoogste krashoofdprijs ooit (777.777 euro), maar ook verzeild kunnen raken in situaties die hun leven, voor even, compleet op z'n kop zetten. Krasloten, wie durft.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe crossmediale campagne bestaat uit een commercial, outdoor, actiesite, non-spot, instore activatie, online advertising en PR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid