Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Krasloten-positionering 'onvoorstelbaar onvoorspelbaar'

Krasloten is begonnen met de eerste campagne vanuit de nieuwe positionering 'De Krasloten maakt je leven onvoorstelbaar onvoorspelbaar'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe positionering is ontwikkeld door Lemz. Nederlanders willen graag de sleur doorbreken maar weten niet hoe. Driekwart van de Nederlanders wil vaker verrast worden. Toch hebben de meesten geen idee wat ze dan anders zouden willen doen, zelfs al zouden ze de loterij winnen, zo blijkt uit onderzoek. Daar speelt Krasloten op in.

related partner content for mobile comes here

Krasloten komt met een nieuw lot, de Gouden 7, waarmee krassers niet alleen kans maken op de hoogste krashoofdprijs ooit (777.777 euro), maar ook verzeild kunnen raken in situaties die hun leven, voor even, compleet op z'n kop zetten. Krasloten, wie durft.

De crossmediale campagne bestaat uit een commercial, outdoor, , non-spot, instore activatie, online advertising en PR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in