Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola stelt Jeroen Lampe aan als directeur marketing

De huidige director, Karlijn in ’t Veld, krijgt een aanstelling als director customer & commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Lampe was in het voorjaar van 2015 nauw betrokken bij de introductie van de éénmerkstrategie van Coca-Cola. Lees

hier een uitgebreid interview met Lampe over die operatie.

een uitgebreid interview met Lampe over die operatie.

 

Nieuw
In ’t Veld maakt met haar aanstelling tot director customer & commercial een horizontale stap binnen Coca-Cola. Dat is deels een bestaande functie. Robin de Bruijn was tot nu toe manager commercial & commercial en die functie is verzwaard tot een directors-functie. Het gaat om een rol met nieuwe elementen en een plek in het management team.

Ziggo Dome
In haar nieuwe rol is In 't Veld verantwoordelijk voor de twee specifieke klanten die vanuit Coca-Cola Nederland direct gemanaged worden: McDonald's en Burger King. Ze zal daarnaast zeer nauw samenwerken met de bottelaar, Coca-Cola European Partners, die voor de rest een verantwoordelijke schakel is richting klanten. Vanuit Coca-Cola Nederland zal zij bijvoorbeeld voor grote nationale ‘Cold’ accounts (niet-supermarkt klanten zoals horeca, cateraars, en venues zoals Ziggo Dome), meehelpen op strategie, plannen en tenders.

Perfecte executie
Daarnaast zal In 't Veld als director customer & commercial helpen om de verbinding te maken tussen marketing (consumentencampagnes vanuit Coca-Cola Nederland) en de executies bij de klant. De bedoeling is daarbij dat zij de Coca-Cola-speerpunten, zoals nadruk op kleine verpakkingen en het inspelen op kansen binnen bepaalde klantkanalen, bewaakt. Coca-Cola zegt in een toelichting op de (deels) nieuw gecreëerde functie: 'Het gaat om strategie, perfecte executie, monitoren en doorontwikkelen en innoveren op het snijvlak van toegevoegde waarde voor onze klanten en dat van ons als bedrijf in Nederland, waarin de link met de bottelaar zeer belangrijk is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in