Overslaan en naar de inhoud gaan

KWF Kankerbestrijding klant bij Mediaxplain

De keuze voor het bureau kwam tot stand na een pitch.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mediaxplain gaat KWF ondersteunen in de overkoepelende paid, owned en earned strategie en de campagneplanning van verschillende mediacampagnes.

related partner content for mobile comes here

De missie van KWF is ervoor te zorgen dat er een dag komt dat niemand meer hoeft te sterven aan kanker. 'Deze missie vraagt om verbinding en betrokkenheid met Nederlanders. Hier hebben we een inspirerende  middelen strategie voor nodig die ons verrast met een uitgekiende mediaplanning', zegt Sigrid Attema, Manager Corporate Affairs bij KWF. 

KWF heeft de behoefte aan een geïntegreerde mediastrategie waarmee de komende jaren gebouwd wordt aan de communicatie met bestaande en nieuwe doelgroepen. De activiteiten die Mediaxplain gaat vervullen zijn onder andere strategisch media-advies, mediaplanning en – inkoop.

Gun Nieuwenhuis over de samenwerking: 'Helaas krijgt iedereen op een gegeven moment in zijn of haar directe omgeving te maken met kanker. Wij willen ons steentje bijdragen aan de verbinding tussen kankerbestrijding en het Nederlands publiek.'


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in