Overslaan en naar de inhoud gaan

CNN Europees aan kop in kijkgedrag

CNN gaat bij alle onderzoeken naar kijkgedrag naar pan-Europese zenders aan kop en behoudt ook haar koppositie als nieuwswebsite.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een Europese onderzoek naar mediagebruik bij de top van het Europese zakenleven. Het onderzoek is uitgevoerd door Ipsos UK.
CNN gaat aan de leiding bij het dagelijks (10,3 procent), wekelijks (29,9 procent) en maandelijks (45,1 procent) bereik. Nummer twee is Eurosport (9,5, 27,4 procent en 39,3 procent). De andere nieuwszenders scoren als volgt: Euronews 5,9 procent, 19,0 procent, 28,7 procent; BBC World 4,2 procent, 15,2 procent, en 26,3 procent; en CNBC 2,2 procent, 9,9 procent, 17,8 procent.

related partner content for mobile comes here

Met de website behoudt CNN.com de koppositie in het bereiken van hoogwaardige consumenten. 12 Procent van degenen uit deze populatie die over een internetaansluiting beschikken, bezochten de site in de afgelopen 4 weken. Daarmee laat CNN online de BBC, FT.com en Sky News ruim achter zich.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in