CNN Europees aan kop in kijkgedrag


Dat blijkt uit een Europese onderzoek naar mediagebruik bij de top van het Europese zakenleven. Het onderzoek is uitgevoerd door Ipsos UK.
CNN gaat aan de leiding bij het dagelijks (10,3 procent), wekelijks (29,9 procent) en maandelijks (45,1 procent) bereik. Nummer twee is Eurosport (9,5, 27,4 procent en 39,3 procent). De andere nieuwszenders scoren als volgt: Euronews 5,9 procent, 19,0 procent, 28,7 procent; BBC World 4,2 procent, 15,2 procent, en 26,3 procent; en CNBC 2,2 procent, 9,9 procent, 17,8 procent.
Met de website behoudt CNN.com de koppositie in het bereiken van hoogwaardige consumenten. 12 Procent van degenen uit deze populatie die over een internetaansluiting beschikken, bezochten de site in de afgelopen 4 weken. Daarmee laat CNN online de BBC, FT.com en Sky News ruim achter zich.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid