Wannahaves en Rick Engelkes bundelen televisiewerkzaamheden
Door de combinatie van de twee merken op het gebied van mannenzaken, willen de twee bedrijven een platform creëren dat mannen van 20 - 49 jaar weet te bereiken. Wannahaves brengt zijn marketing- en multimedia-expertise in en REP zijn aanvullende kennis op het gebied van mannentelevisie.
De productie van het programma wordt door REP verzorgd in co-productie met TV Industry. TV Industry is de producent van onder andere Trendies, de NUON Solar Challenge, en onderdelen van het Maxima Journaal, de Amstel Cup op TV en Hart van Nederland.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaWannahaves startte in september 2000 een eigen tv-programma. Kort daarna startte Wannahaves de website. Wannahaves TV laat kijkers de laatste trends zien in lifestyle, reizen en gadgets. Kijkers kunnen de laatste gadgets online kopen of er meer over te lezen. Tevens zet Wannahaves direct mailing, mobile services, een eigen magazine, een eigen credit card en events in om de doelgroep te bereiken.
Rick Engelkes wordt in 1990 bekend door zijn rol in 'Goede Tijden Slechte Tijden'. Hij presenteert bij SBS 6 het modeprogramma 'Van Onder tot Boven Goed' en 'Autosalon' en bij RTL 5 het mannenprogramma Toys For Boys. Hij is ook eigenaar van REP (Rick Engelkes Producties), een productiemaatschappij van theater-, film-, televisieprojecten en commercials.
Vier jaar geleden startte hij een kinderkledingmerk voor jongens, ook onderde naam REP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid