Overslaan en naar de inhoud gaan

Wannahaves en Rick Engelkes bundelen televisiewerkzaamheden

Wannahaves en REP (Rick Engelkes Producties) hebben vorige week aangekondigd dat zij het komende televisieseizoen, 2003 - 2004, nauw gaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de combinatie van de twee merken op het gebied van mannenzaken, willen de twee bedrijven een platform creëren dat mannen van 20 - 49 jaar weet te bereiken. Wannahaves brengt zijn marketing- en multimedia-expertise in en REP zijn aanvullende kennis op het gebied van mannentelevisie.

related partner content for mobile comes here

De productie van het programma wordt door REP verzorgd in co-productie met TV Industry. TV Industry is de producent van onder andere Trendies, de NUON Solar Challenge, en onderdelen van het Maxima Journaal, de Amstel Cup op TV en Hart van Nederland.

Wannahaves startte in september 2000 een eigen tv-programma. Kort daarna startte Wannahaves de Wannahaves TV laat kijkers de laatste trends zien in lifestyle, reizen en gadgets. Kijkers kunnen de laatste gadgets online kopen of er meer over te lezen. Tevens zet Wannahaves direct mailing, mobile services, een eigen magazine, een eigen credit card en events in om de doelgroep te bereiken.

Rick Engelkes wordt in 1990 bekend door zijn rol in 'Goede Tijden Slechte Tijden'. Hij presenteert bij SBS 6 het modeprogramma 'Van Onder tot Boven Goed' en 'Autosalon' en bij RTL 5 het mannenprogramma Toys For Boys. Hij is ook eigenaar van REP (Rick Engelkes Producties), een productiemaatschappij van theater-, film-, televisieprojecten en commercials.
Vier jaar geleden startte hij een kinderkledingmerk voor jongens, ook onderde naam REP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in