Wannahaves en REP: mannenplatform op tv
Wannahaves en REP (Rick Engelkes Producties) gaan het komende televisieseizoen nauw samenwerken om een mannenplatform op televisie in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wannahaves en REP-format Toys For Boys richten zich op mannen van 20-49 jaar. Wannahaves brengt haar marketing- en multi media-expertise in en REP haar aanvullende kennis op het gebied van mannentelevisie. De productie van het programma wordt door REP verzorgd in co-productie met
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
TV Industry.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMichiel Reinoud, CMO Wannahaves denkt dat door de krachtenbundeling de adverteerders een ‘nog sterkere propositie’ voorgelegd kan worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid