Overslaan en naar de inhoud gaan

Clear Channel's QR mist doel

Het succes van een QR code campagne is voor een groot deel afhankelijk van de inzet. Het lijkt een logische conclusie, maar toch gaat het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze outdoor exploitant heeft nu veel van haar abri&;s aangevuld met een NFC-tag en QR Code. Dit biedt uiteraard een interessante mogelijkheid om de statische outdoor campagnes te verrijken en interactief te maken. Dit klinkt veelbelovend, alleen wordt deze belofte niet ingevuld. Een gecombineerde campagne van horlogemerk Ice Watch en Radio Decibel motiveert mij als consument om de QR code te scannen. Deze geeft echter geen content van beide merken, maar informatie over de advertentie mogelijkheden van Clear Channel, middels een website die niet voor de smartphone is geoptimaliseerd. De kans dat ik nogmaals deze QR code zal scannen is geminimaliseerd.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in