Clear Channel's QR mist doel
Het succes van een QR code campagne is voor een groot deel afhankelijk van de inzet. Het lijkt een logische conclusie, maar toch gaat het…
Deze outdoor exploitant heeft nu veel van haar abri's aangevuld met een NFC-tag en QR Code. Dit biedt uiteraard een interessante mogelijkheid om de statische outdoor campagnes te verrijken en interactief te maken. Dit klinkt veelbelovend, alleen wordt deze belofte niet ingevuld. Een gecombineerde campagne van horlogemerk Ice Watch en Radio Decibel motiveert mij als consument om de QR code te scannen. Deze geeft echter geen content van beide merken, maar informatie over de advertentie mogelijkheden van Clear Channel, middels een website die niet voor de smartphone is geoptimaliseerd. De kans dat ik nogmaals deze QR code zal scannen is geminimaliseerd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid