Caroline van Turennout naar Y&R Amsterdam
Van Turennout (43) werd bij Hema veelvuldig onderscheiden voor de campagnes die onder haar supervisie werden geproduceerd.
Zij ontwikkelde daar de meerjarige contentstrategie waarmee sociale media toegepast werden in de Hema merkcommunicatie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHaar meest recente campagne, de 'Mega Push-up Beha' met het mannelijke topmodel Andrej Pejic, werd onder meer bekroond bij de ADCN met een Gouden Lamp.
Van Turennout begon haar loopbaan bij Intergamma (Karwei en Gamma), werd daarna verantwoordelijk voor marketingcommunicatie bij Ahold (Etos) en was vervolgens manager marketing bij Intratuin.
Alwine de Jong, algemeen directeur van Y&R Amsterdam: 'We zijn er trots op dat Caroline van Turennout ons bureau komt versterken. Met haar kennis en ervaring in retail, merkenbouw en contentstrategie kan zij veel voor onze opdrachtgevers betekenen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid