Overslaan en naar de inhoud gaan

Moederdag is hot

Moeders en bijna-moeders worden deze week in het zonnetje gezet met pizza, een tattoo of toch gewoon een bloemetje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Moederdag biedt weer voldoende aanleiding tot inhaken.

related partner content for mobile comes here

Domino's gaat aan het traditionele ontbijtje op bed voorbij en wil moeder aan de pizza. Zonen en dochters kunnen een pizza laten bezorgen met persoonlijk ingesproken of gezongen boodschap. Dit ging via een . De pizzadoos werkt als een soort wenskaart met een verjaarsdagsliedje erin. De actie werd bedacht door Indie.

Hi en FHV BBDO brengen een Facebook-ode aan moeder. Iedereen kan een virtuele I like Mama tattoo zetten via 'Er is maar één vrouw die je boterhammen smeerde, je onderbroeken waste en je nog zakgeld gaf ook. Mama!
En daarom kun je nu wat terug doen met I Like Mama', aldus FHV BBDO.

Bloemenbureau Holland en Kingsday rolden een internationale campagne uit dit niet op moeders, maar bijna-moeders focust. Een van de onderdelen is een bloemenautomaat, die vrouwen scant en herkent of ze zwanger zijn. Zo ja, dan krijgen ze de keuze tussen een gratis roze of blauw bijna-moederdagboeket.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in