Moederdag is hot
Moederdag biedt weer voldoende aanleiding tot inhaken.
Domino's gaat aan het traditionele ontbijtje op bed voorbij en wil moeder aan de pizza. Zonen en dochters kunnen een pizza laten bezorgen met persoonlijk ingesproken of gezongen boodschap. Dit ging via een Facebook-app. De pizzadoos werkt als een soort wenskaart met een verjaarsdagsliedje erin. De actie werd bedacht door Indie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Hi en FHV BBDO brengen een Facebook-ode aan moeder. Iedereen kan een virtuele I like Mama tattoo zetten via facebook.com/ILikeMama 'Er is maar één vrouw die je boterhammen smeerde, je onderbroeken waste en je nog zakgeld gaf ook. Mama!
En daarom kun je nu wat terug doen met I Like Mama', aldus FHV BBDO.
Bloemenbureau Holland en Kingsday rolden een internationale campagne uit dit niet op moeders, maar bijna-moeders focust. Een van de onderdelen is een bloemenautomaat, die vrouwen scant en herkent of ze zwanger zijn. Zo ja, dan krijgen ze de keuze tussen een gratis roze of blauw bijna-moederdagboeket.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid