Overslaan en naar de inhoud gaan

ONVZ-campagne met Lijfstijl Score

Non-profit zorgverzekeraar ONVZ introduceert vandaag een nieuwe campagne: Lijfstijl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de online LijfStijl test worden vragen gesteld over onder andere BMI, hartslag, vetpercentage, bewegen en andere leefgewoonten. Uit deze vragen volgt een rapportcijfer: de LijfStijl score. Consumenten kunnen hun LijfStijl score berekenen via .

related partner content for mobile comes here

De score is te vergelijken met onder andere het Nederlands gemiddelde en het gemiddelde per provincie. Dit gemiddelde wordt realtime bijgewerkt. Consumenten kunnen hun cijfer delen op hun Facebookpagina en hun vrienden uitdagen om hun eigen LijfStijl score te ontdekken. Het ONVZ Zorgteam op de Facebookpagina van ONVZ geeft vervolgens tips hoe je gezond kunt leven.

Erno Kleijnenberg, bestuursvoorzitter van ONVZ: ‘We willen met deze campagne consumenten op een gemakkelijke manier bewust maken van hun levensstijl.’

Om de campagne te promoten is ONVZ de komende maanden op verschillende evenementen aanwezig. De aftrap van de campagne is op de Libelle Zomerweek die vandaag begint. De campagne is ontwikkeld door the people’s valley en Pickle Factory, beide onderdeel van the valley.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in