ONVZ-campagne met Lijfstijl Score


In de online LijfStijl test worden vragen gesteld over onder andere BMI, hartslag, vetpercentage, bewegen en andere leefgewoonten. Uit deze vragen volgt een rapportcijfer: de LijfStijl score. Consumenten kunnen hun LijfStijl score berekenen via www.onvzlijfstijl.nl.
De score is te vergelijken met onder andere het Nederlands gemiddelde en het gemiddelde per provincie. Dit gemiddelde wordt realtime bijgewerkt. Consumenten kunnen hun cijfer delen op hun Facebookpagina en hun vrienden uitdagen om hun eigen LijfStijl score te ontdekken. Het ONVZ Zorgteam op de Facebookpagina van ONVZ geeft vervolgens tips hoe je gezond kunt leven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSErno Kleijnenberg, bestuursvoorzitter van ONVZ: ‘We willen met deze campagne consumenten op een gemakkelijke manier bewust maken van hun levensstijl.’
Om de campagne te promoten is ONVZ de komende maanden op verschillende evenementen aanwezig. De aftrap van de campagne is op de Libelle Zomerweek die vandaag begint. De campagne is ontwikkeld door the people’s valley en Pickle Factory, beide onderdeel van the valley.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid