Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Flexa vervolgt Kleur je Club-actie

Flexa geeft dit jaar een vervolg aan de Kleur je Club-actie, waarbij clubleden bij aankoop van een Flexa verfblik een tweede blik gratis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Flexa geeft dit jaar een vervolg aan de , waarbij clubleden bij aankoop van een Flexa verfblik een tweede blik gratis krijgen om hun clubhuis te verven.

related partner content for mobile comes here

Alle clubs van Nederland mogen meedoen. Vorig jaar was radio DJ Ruud de Wild ambassadeur van de actie, dit jaar kiest Flexa voor tv-presentator John Williams.

John Williams heeft ervaring met kwasten: hij presenteert verschillende programma’s over (niet kunnen) klussen.

Nieuw dit jaar is Flexa’s samenwerking met het televisieprogramma Life4you. Clubleden vinden een inschrijfformulier op www.life4you.nl en maken kans om voor het programma te worden uitgenodigd.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Vorig jaar sprak Tijdschrift voor Marketing uitgebreid met Tex Gunning (wereldwijd verantwoordelijk voor decorative paints bij AkzoNobel) en Dick van der Lecq (directeur bij Etcetera) over deze actie, als lokale vertaling van Akzo Nobels wereldwijde merkenmissie “Let’s colour’. Het artikel is terug te lezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in