(Campagne) Flexa vervolgt Kleur je Club-actie
Flexa geeft dit jaar een vervolg aan de Kleur je Club-actie, waarbij clubleden bij aankoop van een Flexa verfblik een tweede blik gratis krijgen om hun clubhuis te verven.
Alle clubs van Nederland mogen meedoen. Vorig jaar was radio DJ Ruud de Wild ambassadeur van de actie, dit jaar kiest Flexa voor tv-presentator John Williams.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaJohn Williams heeft ervaring met kwasten: hij presenteert verschillende programma’s over (niet kunnen) klussen.
Nieuw dit jaar is Flexa’s samenwerking met het televisieprogramma Life4you. Clubleden vinden een inschrijfformulier op www.life4you.nl en maken kans om voor het programma te worden uitgenodigd.
Vorig jaar sprak Tijdschrift voor Marketing uitgebreid met Tex Gunning (wereldwijd verantwoordelijk voor decorative paints bij AkzoNobel) en Dick van der Lecq (directeur bij Etcetera) over deze actie, als lokale vertaling van Akzo Nobels wereldwijde merkenmissie “Let’s colour’. Het artikel is hier terug te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid