KPN handhaaft 'Generatie KPN'
KPN zet de 'Generatie KPN'-campagne vooralsnog voort. Zo blijkt uit de geïntegreerde campagne voor interactieve TV die volgende week van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KPN besloot na een pitch eerder dit jaar bij TBWA\Neboko te blijven die de 'Generatie KPN'-campagne bedacht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de nieuwe campagne wordt ingespeeld op het EK voetbal. In tegenstelling tot veel andere oranjeinhakers laat KPN geen juichende fans zien, maar juist teleurgestelde gezichten tijdens de wedstrijd Nederland-Duitsland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Martijn van Marle, Peter van Rij, Matthijs Slot, Ernst Jan van Rossen
Adverteerder: KPN
Klant: Roland Ykel, Sonja Vroling, Mariëlle Krouwel, Aline van Keulen
Prod. mij.: 25FPS (Diederik van Rooijen)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid