Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken toch naar Starcom

Het wereldwijde media account Heineken gaat per 1 juli naar Starcom. Voor Nederland betekent het dat Heineken Mindshare al na een jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken brengt de mediabelangen wereldwijd onder bij Starcom MediaVest Group. De samenwerking gaat officieel in op 1 juli. Dat maakt Heineken International op 2 mei bekend. Het doel is om effectiviteit en efficiency van marketingcommunicatie wereldwijd te verbeteren, aldus Heineken International. In de eerste fase gaan de top 15 landen ‘over’ naar Starcom. Naast landen als de Verenigde Staten, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Rusland, maakt ook Nederland deel uit van die top 15.

related partner content for mobile comes here

In Nederland koos Heineken vorig jaar na een oriëntatie om samen te werken met Mindshare. Vanaf juli vorig jaar deed Mindshare de strategie voor Heineken, vanaf het begin van dit jaar ook planning en buying. Marnie Kontovraki, woordvoerster van Heineken International, zegt dat Mindshare Nederland na de snelle overstap niet wordt gecompenseerd voor de investering die gemoeid was met het binnenhalen van het prestigieuze account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in