Overslaan en naar de inhoud gaan

Wegener ziet geen verbetering

Wegener heeft in het eerste kwartaal opnieuw geleden onder dalende inkomsten uit advertenties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de onzekere politieke en economische omstandigheden is de ommekeer daarbij nog niet in zicht, meldt de uitgever van regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten donderdag.

related partner content for mobile comes here

Wegener zag de opbrengsten uit gedrukte advertenties vorig kwartaal met 9 procent dalen ten opzichte van het voorgaande jaar. De totale omzet nam met 4 procent af. Hoewel de kosten nauwelijks stegen, daalde het bedrijfsresultaat volgens de uitgever fors.

Wegener voorziet in de rest van het jaar weinig verbetering. 'Gezien de huidige politieke instabiliteit en de onzekerheid op de financiële markten is er geen vertrouwen dat de markt zich in 2012 zal herstellen en dit zal zijn weerslag vinden in de advertentieomzet van Wegener in 2012.'

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in