Fred&Ed: pratende verpakkingen
Het Fred&Ed komt eind april met ‘pratende verpakkingen’. Door de verpakking te scannen met een smartphone of tablet, komen de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het kindermerk gebruikt een zogenaamd digitaalwatermerktechnologie, die bestaat uit een onzichtbare code in het drukwerk van de Fred&Ed Vlokkies-verpakkingen. Een app die deze code herkent, ‘brengt Fred&Ed direct op de ontbijttafel tot leven’, aldus het persbericht. In tegenstelling tot QR-codes is er niets zichtbaar op de verpakking en linken Fred&Ed direct naar actieve content in plaats van een website. Via de app kan worden doorgelinkt naar Hyves.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid