Notasso en Samsung groeten Andre Kuipers


Net als bij de vorige campagne maakt Notasso via Facebook kleurrijke portretten, die bij elkaar een groot kunstwerk moeten gaan vormen. Nederlanders kunnen volgens Samsung op die manier iets terug doen voor de prachtige foto’s die André Kuipers ons vanuit de ruimte stuurt.De campagne is gemaakt door Kong en Cheil Benelux.
Eind mei wordt een gigantisch doek, opgebouwd uit duizenden portretten, ter grootte van twee weilanden uitgerold. Het portret van André Kuipers is vanuit de ruimte te bekijken. Maar ook iedereen die met het vliegtuig reist kan het zien, omdat het weiland naast Schiphol ligt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is bedoeld om de Galaxy Note onder de aandacht te brengen, vandaar de link met de ruimte en dus Kuipers. Bij een eerdere campagne maakte de streetartiest Notasso 50.000 portretten van Nederlandse Facebookers.
Credits
Opdrachtgever: Samsung Mobile Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Caroline Teengs, Geert Mol
Bureau: Cheil Benelux,
Digitaal Bureau: KONG Amsterdam
Concept/ Creatie: Wietse Vonk, Roel Pijnacker (KONG)
Design: Toby Mok, Jurren Sluiter (Art) (KONG)
Account Director: Dylan Dordregter (Cheil)
Social Media Manager: Paul Braat (Cheil)
Brand Activation Manager: Robbert Jansen (Cheil)
Digital Account Manager: Jesse Houweling (KONG)
Strategie: Martijn van Delft (Cheil), Peggy Wijtzes (KONG)
Technische realisatie: Code d’Azur
Productie XXL banner: Raúl&Rigel
Motion design: Olaf Gremie (Kreukvrij)
DOP: Remko Schnorr
AV Producer: Thijs Vrij
Sound design: Mindset Nine
Mediabureau: Starcom
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid