Overslaan en naar de inhoud gaan

`Oudere marketeers moeten oppassen`

Oudere marketeers lopen het risico geen klik te hebben met de nieuwe marketingontwikkelingen in deze tijd, zegt Christoph Michalski,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Michalski is zelf in de jaren negentig met zijn carrière bij Unilever begonnen en is nu topmarketeer van het bedrijf (onder andere Tena en Edet).

related partner content for mobile comes here

Het is één van de grote uitdagingen van ondernemingen, zegt hij tegen Marketing Week, om mensen te laten groeien in bepaalde functies. Mede ook omdat in de meeste bedrijven de medewerkers ouder worden.

Hij vraagt zich af hoe marketeers, die met de 30-secondencommercials zijn opgegroeid omgaan met de snelle veranderingen op het gebied van de technologie.

Hoe blijf je als bedrijf fris en behoud je de wil om de beste te zijn met een groep van steeds ouder wordende marketeers, stelt hij.

Michalski geeft zelf aan dat hij nog nooit van Instagram had gehoord, totdat Facebook het voor één miljard dollar kocht. ‘Hoeveel meer van deze ontwikkelingen zijn er gaande, waar ik dus geen weet van hebt?’, zegt hij tegen Marketing Week. ‘En ik ben geen marketeer die nooit eens over de schutting van mijn eigen wereldje kijkt.’

Ook uit blijkt dat 64 procent van de marketeers ouder dan vijftig jaar zich gediscrimineerd velen ten opzichte van hun jongere collega’s.

De marketeer met het beschuldigende vingertje heeft zelf ook niet zoveel op met sociale media. Hij heeft weliswaar een , maar nul connections…

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in