Overslaan en naar de inhoud gaan

Zestien nominaties voor MM&M Awards

Zestien cases zijn genomineerd voor de Mobile Media & Marketing Awards.In de categorie Mobile marketeer of the Year is KLM de enige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominaties zijn verdeeld over vijf categoriën. De hoofdjury – bestaande uit voorzitter Frank Eijken (Eijken Media Management), Jan Driessen (BVA), Sander Kranenburg (PWC), Lot Keijzer (LinkedIn), Joris van Heukelom (IAB Nederland) en Gijs Vroom (Emerce) zal maandag voor iedere categorie een winnaar kiezen.

related partner content for mobile comes here

Categorieën en genomineerden

Best Mobile Interaction Platform - Consumers
• Eliza was here
• iPawn
• KLM
• The Voice of Holland Thuiscoach

Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters
• The Voice Kids Game
• Veronica Magazine App
• Ziggo TV App

Best Mobile Advertising Campaign
• Efteling
• It giet in de oanbieding! (Albert Heijn)
• Roaming reminder (Vodafone)
• Valentijnhelpdesk (Bloemenbureau)
• Zoek & Vind (De Telefoongids)

Best Mobile Business Platform / Solution
• Goal zero, we care
• iSell
• Shell Investor Relations

Mobile Marketeer of the Year:
• KLM

De stemming voor de publieksprijs is gesloten. Dit jaar zijn er bijna 11.000 stemmen uitgebracht. De genomineerden zijn Greetz, ING Bankieren, NU.nl, TvGids.nl en TvGids.tv.
De MM&M Awards is een initiatief van mobile marketing agency MobGen en Telegraaf Media Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in