De toegevoegde waarde van Augmented Reality in magazines
Na een aantal jaar is het 'WOW!'-effect bij Augmented Reality toepassingen wat verdwenen.
Veel adverteerders hadden vraagtekens bij de echte toegevoegde waarde van AR. Partijen als Blippar en Layar hebben goed door dat er nu ook echt geld mee verdiend moet worden en dat merken ook concrete resultaten willen zien. Beide augmented reality partijen lijken nu de focus te leggen om toegevoegde waarde te brengen bij uitgevers van magazines en dagbladen. Enkele Layar voorbeelden in oa Linda, VT Wonen en L'Homo zijn reeds op deze blog gepubliceerd. Hier een soortgelijk voorbeeld van Blippar, waar je met augmented reality niet alleen meer productinformatie krijgt, maar ook het model kan draaien en vervolgens producten direct mobiel kan bestellen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid