Overslaan en naar de inhoud gaan

De toegevoegde waarde van Augmented Reality in magazines

Na een aantal jaar is het 'WOW!'-effect bij Augmented Reality toepassingen wat verdwenen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel adverteerders hadden vraagtekens bij de echte toegevoegde waarde van AR. Partijen als Blippar en Layar hebben goed door dat er nu ook echt geld mee verdiend moet worden en dat merken ook concrete resultaten willen zien. Beide augmented reality partijen lijken nu de focus te leggen om toegevoegde waarde te brengen bij uitgevers van magazines en dagbladen. Enkele Layar voorbeelden in oa Linda, VT Wonen en L'Homo zijn reeds op deze blog gepubliceerd. Hier een soortgelijk voorbeeld van Blippar, waar je met augmented reality niet alleen meer productinformatie krijgt, maar ook het model kan draaien en vervolgens producten direct mobiel kan bestellen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in