Remia komt met de app ‘EK vertaler’


Remia heeft een app als EK-inhaker bedacht, die met de voetbalfan mee kan naar Polen en Oekraïne: de EK Vertaler.
De EK Vertaler geeft informatie rondom de wedstrijden van het Nederlands elftal en vertaalt veel gebruikte zinnen rondom het toernooi van het Nederlands naar het Pools en Oekraïens én spreekt de zinnen uit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet menu van de app bestaat uit vier onderdelen: de voorbereiding, de wedstrijden, de verschillende groepen en de 3e helft.
De app vertaalt zinnen als ‘waar vind ik hier een kroeg?’ en ‘mag ik een biertje alstublieft?’. Volgens Remia en bureau Ideas for Brands McCann
, is het extra handig dat de app de zinnen uitspreekt. ‘In gastlanden Polen en de Oekraïne beheerst slechts een enkeling de Engelse taal, de EK Vertaler is dus een ware uitkomst voor supporters’.
De app is vanaf 9 mei al in de Androidversie te downloaden, de iPhoneversie komt eraan. De app is gemaakt door MCW studio’s.
Remia wil mobiele communicatie, online en sociale media inzetten om de merkfans te bereiken. De Facebook pagina heeft nu ruim 5.000 fans. Het bereiken van de fans is geen doelstelling an sich, meldt het bericht. Het gaat het merk om interactie en gebruikt hiervoor ook andere KPI’s, zoals de IPM (interaction per thousand users) waarbij alle vormen van interactie samen het gemiddelde interactieniveau van een fan bepalen.
De komende maanden wordt een nieuwe online en sociale strategie uitgerold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid