H&M zegt sorry voor campagne
Kledingketen H&M biedt zijn excuses aan voor advertenties waar een te gebruind model voor is gefotografeerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt de NOS. De campagne voor zwemkleding riep de woede op van huidkankerspecialisten. 'Het spijt ons als we iemand kwaad hebben gemaakt met onze campagne. Het was niet onze bedoeling te pronken met een specifiek ideaalbeeld en evenmin willen we gevaarlijk gedrag aanmoedigen', stelt H&M in een verklaring.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De excuses van het internationale kledingconcern is een reactie op een opiniestuk van de Zweedse Kankervereniging in een grote Zweedse krant van donderdag. Al eerder lag een H&M-campagne onder vuur, toen werden de modellen te mager gevonden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: NOS.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid