Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: deel complimenten met gepersonaliseerde Gif-jes

Rutgers WPF en Soa Aids Nederland willen jongeren motiveren online positiviteit te delen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag introduceren Rutgers WPF en Soa Aids Nederland de online tool &;GIF a compliment&;. Via kunnen jongeren elkaar een leuk, grappig en positief berichtje sturen in de vorm van een gepersonaliseerd Gif’je. Daarnaast is 27 november uitgeroepen tot &;GIF a compliment dag&;. De dag heeft als doel zoveel mogelijk jongeren te motiveren om een compliment te delen en samen te zorgen voor een online golf van positiviteit.

related partner content for mobile comes here

GIF a compliment is vooral gericht op jongeren tussen 14 en 16 jaar. Marianne Cense, projectleider Rutgers WPF: ‘Uit onderzoek weten we dat jongeren met veel zelfvertrouwen minder last hebben van angsten en depressieve gevoelens dan jongeren met weinig zelfvertrouwen. En jongeren met een positief zelfbeeld  zijn weerbaarder en durven hun wensen en grenzen beter aan te geven als het om relaties en seksualiteit gaat’.

De online tool is ontwikkeld door Buutvrij in opdracht van Rutgers WPF, Soa Aids Nederland, Trimbos Instituut en Pharos. Het is gefinancierd vanuit de . Met dit programma geven het Centrum Gezond Leven en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu en partners op het gebied van gezonde leefstijl een impuls aan de gezonde leefstijl van jongeren. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in