Overslaan en naar de inhoud gaan

Bridge terug met nieuwe bureauformule

De naam Bridge keert terug in de bureauwereld als Bridge, bureau voor activerende marketing & communicatie. Luc Mulder krijgt er de leiding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Mulder is de nieuwe bureauformule ‘geheel ontwikkeld vanuit de wensen van de opdrachtgever’. Bridge (dochter van TBWA) wil zich onderscheiden doordat het bestaat uit een klein kernteam van accountmensen en strategen, aangevuld met een ‘creatieve supervisor’. Met specialisten uit diverse disciplines wordt samengewerkt. Deze worden gekoppeld aan klanten, om voldoende continuïteit te waarborgen.

related partner content for mobile comes here

Begin dit jaar werd HVR/Bridge Today waar Mulder ook managing director werd. Bridge neemt een aantal klanten over van Today en ‘bereikt daardoor een omvang van een bureau dat in de traditionele opzet zo’n 30 medewerkers zou tellen’.
Mulder meldt dat Today naast Bridge blijft bestaan. Er gaan ‘minstens acht’ klanten over van Today naar Bridge nieuwe stijl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in