Bonje bij de buren
Michael van Os, misschien wel de beste hoofdredacteur die marketingland heeft mogen kennen, begint een eigen weblog:…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Michael van Os, misschien wel de beste hoofdredacteur die marketingland heeft mogen kennen, begint een eigen weblog: Reclamewereld.blog.nl/, gericht op het publiek. En dat vinden ze bij Adformatie niet leuk, meldt de Volkskrant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Michael van Os (62) vindt het vak journalistiek gewoon leuk en kan het dankzij de weblog ook na zijn pensionering (vut) blijven uitoefenen. Dat is mooi, toch? Maar zijn opvolger vindt van niet, schrijft althans de Volkskrant.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn dit soort situaties moet je passend zwijgen binnen een bedrijf. Maar waarom eigenlijk? Kinnesinne bij de buren kan ook lezenswaardig zijn.
Of een stormpje in een glas water? Leest u het zelf maar, bij de Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid