Bobo goes app-style


Basisschoolkinderen krijgen op hun eerste schooldag een gratis exemplaar van Bobo of een van de andere uitgaven van Blink Uitgevers uitgedeeld. Vanaf 16 augustus tot 6 september worden in totaal 1,5 miljoen bladen uitgedeeld op 90 procent van alle Nederlandse basisscholen.
De nieuwe formule van Bobo moet beter aansluiten op de belevingswereld en het ontwikkelingsniveau van kleuters. Het blad is vanaf nu niet meer tweewekelijks, maar een maandblad. Dikker en met een stevigere cover.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
En er is nu dus ook een iPhone-app
en een ‘Bobo’s Interactieve Leerwereld’, een online toepassing met educatieve spellen die kinderen vanaf vier jaar moeten voorbereiden op groep 3. De app heeft vijf spelletjes die de kinderen zelfstandig kunnen spelen.
Directeur Jorien Castelein van Blink Uitgevers www.blinkuitgevers.nl: ‘Om het merk Bobo 360 graden relevant te maken, werken we samen met partners met dezelfde missie: kinderen spelenderwijs uitdagen om zichzelf en hun talenten te ontwikkelen en de wereld te ontdekken.
‘Voor onze adverteerders hanteren we een strikt advertentiebeleid. We plaatsen niets wat slecht is voor kinderen, dus geen snoep of vet eten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid