Overslaan en naar de inhoud gaan

Bizner beste adverteerder, S-W-H beste bureau

Bizner is gisteren uitgeroepen tot Adverteerder van het Jaar 2007. S-W-H werd door Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) gekroond tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Consistent Accent, voor de beste langlopende campagne, ging donderdag in de Hilversumse Studio 21 naar de Postbank, die in vijf jaar - bij het eerste en tevens laatste lustrum van de blauwe leeuw – uitgroeide van een betaalbank naar een ‘totaalbank’.

related partner content for mobile comes here

De vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van San, BVA, Adformatie en enkele externe deskundigen, verkoos Bizner tot beste adverteerder omdat de internetbank voor ondernemers door radicaal te breken met de traditionele communicatie voor banken na slechts één jaar adverteren 2 procent marktaandeel en een naamsbekendheid van 54 procent wist neer te zetten.

Voor S-W-H was 2007 het beste van de elf jaren dat het bureau honderd procent bevlogen, autonoom, compromisloos, uitgesproken en vernieuwend creatief werk maakte. In 2007 kwamen creatief en zakelijk succes symbiotisch bij elkaar, reden waarom S-W-H de prestigieuze bureaubekroning in de wacht sleepte.

Tijdens de San-uitreiking werden ook 37 Accenten uitgereikt, een meer dan vorig jaar. Bij de bureaus won N=5 de meeste Accenten (vier), bij de adverteerders scoorde Unilever het beste (drie Accenten).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in