Overslaan en naar de inhoud gaan

Bevredigt Femmefone vrouwelijke behoeften?

"Eindelijk een online telecomwinkel alleen voor vrouwen." Ik laat de zin even op me inwerken. Een telecomwinkel bestaat al jaren, net als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hebben vrouwen dan een enorme onbevredigde behoefte aan een online telecomwinkel alleen voor vrouwen en staan die nu te springen om daar hun mobiel aan te schaffen sinds het bestaan ervan een feit is?

related partner content for mobile comes here

Er is me ooit geleerd dat het een van de grootste valkuilen van een marketeer is om alleen jezelf als doelgroep te zien. Nu ben ik toevallig wel een vrouw, maar was ik vroeger al niet zo'n meisje-meisje. De ladyphone met bioritme en ovulatietimer is dan ook totaal niet aan mij besteed. Maar goed, de verkoop ervan floreert blijkbaar en als je tegenwoordig er geen in je assortiment hebt, doe je niet meer mee in telecomland.

Sinds kort is er dus , een online telecomwinkel alleen voor vrouwen waarbij je naast de nieuwste ladyphones ook "de laatste trends in fashion, sieraden en nog veel meer" vindt. Op de website aangekomen vliegen de aanbiedingen me al tegemoet. De nieuwe Elite ML1 + gratis Dolce &Gabbana horloge, de Nokia 7370 + Personal Metamorfose in Rob Peetoom studio, Nokia 6111 + Sex and the City DVD-box of Swarovski armband en niet te vergeten de MyWay Allure + gratis Burberry shopper bag.

Omdat Femmefone "fris, trendy en nieuw is" is het bedrijf op zoek naar "het nieuwe gezicht" van Femmefone in de vorm van . Hoewel ik nergens een oud gezicht kan vinden van het bedrijf, blijkt het hier uiteraard te gaan om een publiciteitsjerker van de bovenste plank. Enig lichtpuntje is dat er voor de bekendmaking is gekozen voor club Jackie in Rotterdam, wat het geheel weer enigszins op niveau brengt.

Mijn overall conclusie: er zal vast een markt voor bestaan en misschien is er zelfs wel marktonderzoek naar verricht, toch zie ik het nieuwe bedrijf niet echt als een onderscheidend nieuw concept binnen telecomland. Want alleen een Dolce & Gabbana Horloge of DVD-box van Sex and the City cadeau geven in plaats van een Beertender of iPod Nano maakt volgens mij niet echt een wereld van verschil.

De website maakt overigens melding van het feit dat Fajah Lourens (wie kent haar niet) ook haar mobile via Femmefone heeft, dit schokkende nieuws zal zich hoogstwaarschijnlijk als een lopend vuurtje onder de doelgroep verspreiden?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in