Van MTV naar BNN naar KPN


Met ingang van 20 juli 2006 zal Joris van Heukelom in dienst treden bij KPN als Directeur Content voor TV & Media. Hij wordt verantwoordelijk voor de 'de verdere ontwikkeling en invulling van de content strategie'.
Van Heukelom (37), die de Belgische nationaliteit heeft, zal rapporteren aan Ludolf Rasterhoff, Directeur TV & Media. Deze is al leuk bezig bij KPN met onder meer de opzet van Nostalgienet en Mediamall met de complimenten van Endemol. Dat komt wel na jaren dat de providers van KPN ongeveer elke kans hebben laten liggen voor nieuwe webmarkten - in tegenstelling tot Ilse - wat nu met de uitbreiding van het aanvankelijk bloeiende Clubs en het nieuwe MyTube-achtige Shoobidoo moet worden goedgemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan Heukelom brengt ook een aardige mentaliteit mee: enthousiasme gepaard aan nuchterheid en gevoel voor humor. En nu zien of hij het in de hiërarchie van KPN langer uithoudt dan in die van de publieke omroep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid