Overslaan en naar de inhoud gaan

Van MTV naar BNN naar KPN

Het lijkt erop of Joris van Heukelom zich goed voelt bij drieletter afkortingen, want na acht jaar MTV en slechts één jaar BNN - als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ingang van 20 juli 2006 zal Joris van Heukelom in dienst treden bij KPN als Directeur Content voor TV & Media. Hij wordt verantwoordelijk voor de 'de verdere ontwikkeling en invulling van de content strategie'.

related partner content for mobile comes here

Van Heukelom (37), die de Belgische nationaliteit heeft, zal rapporteren aan Ludolf Rasterhoff, Directeur TV & Media. Deze is al met onder meer de opzet van en met de . Dat komt wel na jaren dat de providers van KPN ongeveer elke kans hebben laten liggen voor nieuwe webmarkten - in tegenstelling tot Ilse - wat nu met de uitbreiding van het aanvankelijk bloeiende en het nieuwe MyTube-achtige moet worden goedgemaakt.

Van Heukelom brengt ook een aardige mentaliteit mee: enthousiasme gepaard aan nuchterheid en gevoel voor humor. En nu zien of hij het in de hiërarchie van KPN langer uithoudt dan in die van de publieke omroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in