Van Venetië baas Berenschot Communicatie
Erik van Venetië (47) wordt 1 juni 2006 managing
director van Berenschot Communicatie. Hij volgt Carolien Gehrels op die

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Venetië is gespecialiseerd in public affairs en media-strategie. In
februari publiceerde hij met Jaap Luikenaar Het Grote Lobbyboek - de
ongeschreven regels van het spel. Van Venetië (politicoloog) was van
1986 tot 1994 politiek redacteur bij De Volkskrant. Daarna was hij tot
2000 hoofd public affairs bij de Nederlandse Spoorwegen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Berenschot Communicatie adviseert bedrijven en overheden over gebieds- en
citymarketing, issue-communicatie, public affairs en mediastrategie,
positionering en branding, interne communicatie bij verandering en
communicatiemanagement.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid