Oranje Index stijgt
In 2004 werd dit indexcijfer pas enkele dagen voor het toernooi gehaald. Opvallend is wel dat de consumentenbeleving licht daalt van 124 naar 115. Dit blijkt uit het Oranje Index onderzoek, een initiatief van TBWABrand
Experience Company in samenwerking met Trendbox, dat de Oranjebeleving rond het WK
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVoetbal in kaart brengt.
Vooral het vertrouwen in de prestaties van Oranje is afgenomen; 57 procent van de Nederlanders denkt dat Oranje de poulefase overleeft ten opzichte van 70 procent in de eerste meting.
Het indexcijfer wordt berekend op basis van vier indicatoren die regelmatig worden gemeten. Deze indicatoren zijn: de opinie en het gedrag van consumenten, de commerciële activiteiten rondom Oranje en het WK, de publicitaire aandacht voor Oranje en het WK, en de opinie van een panel van vooraanstaande voetbalkenners en marketingexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid