P&G schuift Gillette van McCann naar BBDO
Procter & Gamble heeft het internationale reclameaccount van Gillette van McCann Erickson (IPG) naar BBDO (Omnicom) verschoven.
Volgens een woordvoerder van P&G wilde het concern het werk voor Gillette bij één bureau consolideren. De verandering gaat per 15 augustus in.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het zou de tweede keer in korte tijd zijn dat McCann een account verliest vanwege conflicterende belangen. Gillette is sinds vorig jaar in het bezit van P&G en dat zou kunnen botsen met het L’Oréal-account. Vorige week werd bekend dat het Reckitt-Benckiser account weggaat bij McCann omdat het conflicteert met S.C. Johnson.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet reclamebudget van Gillette zou rond de 20 miljoen dollar liggen, maar waarschijnlijk worden de investeringen vergroot, zo meldt Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid